MIRSANU.RO

publicat la: 31.08.2022  11:52

Start-upul tech marta a primit 6,6 mil. euro in prima runda de finantare pentru a-si extinde platforma digitala de ingrijire la domiciliu. Jan Hoffmann, fondator marta: Avem in plan sa atragem o noua runda de finantare in 18 – 24 de luni

 

marta, platforma digitala de ingrijire la domiciliu, a anuntat pe 30 august 2022 incheierea unei prime runde de finantare in valoare de 6,6 mil. euro, condusa de investitori precum Capnamic si Almaz Capital.

Capitalul obtinut de la investitori va fi folosit pentru a mari echipa de bază din Sibiu, Berlin, Gdansk si Vilnius, dar si pentru a dezvolta si optimiza procedurile si procesele specifice de afaceri, potrivit reprezentantilor companiei.

Printre investitorii care au participat cu capital se afla si si GMPVC, Ithaca, SumUp Impact Fund, Verve Ventures, antreprenori si investitori europeni precum Christian Vollmann, Johannes Schaback, Laura Esnola, Dr. Steffen Zoller si Julian Stiefel.

Contactat de catre jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO, Jan Hoffmann, unul dintre fondatorii platformei digitale marta, acesta a precizat: „Avem in plan sa atragem o noua runda de finantare in 18 – 24 de luni”.

Acesta nu a dorit sa faca publica la cat se ridica evaluarea post-money (dupa incheierea rundei de finantare – n.r.) a marta.

„Piața din Romania este piata de top a marta. Dupa ce am inceput aici, am depus multe eforturi pentru a sprijini ingrijitorii de aici si, cu finantarea proaspata, intentionam sa o dublam. Doar din Romania, avem mii de ingrijitori care folosesc deja platforma noastra si isi cauta locuri de munca. Numai in ultimul an, am conectat sute de ingrijitori cu familii si au reusit sa incheie o intelegere cu ei in mod independent prin intermediul platformei”, a declarat pentru jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO Jan Hoffmann.

Platforma marta a fost fondata in 2020 de catre Philipp Buhr si Jan Hoffmann, iar la 18 luni de la lansare, marta dispune de o echipa de peste 40 specialisti din 4 tari – Germania, Romania, Polonia si Lituania si a deservit un portofoliu de peste 1.000 clienti in domeniul ingrijirii la domiciliu.

„marta a creat o veritabila piata de ingrijire online, in care ingrijitorii si familiile care au nevoie de aceste servicii se intalnesc in mod direct si transparent. Este o abordare cu adevarat unica in acest domeniu, care se bazeaza pe digitalizare. Noi am urmarit evolutia marta din ultimele luni si suntem profund impresionați de rafinamentul tehnologiei si de performantele echipei marta. Ne bucuram in mod special de entuziasmul cu care este abordata aceasta mare problema sociala,” afirma Jörg Binnenbrücker, fondatorul Capnamic si principalul investitor.

marta isi propune sa revolutioneze piata serviciilor de ingrijire la domiciliu a varstnicilor, schimband modul in care ingrijitorii din Romania si din alte tari est-europene patrund intr-o piata ce se afla in continua crestere in Germania, dar si in alte state. Piata vorbitorilor de limba germana (Germania, Austria, Elvetia) valoreaza 18 mld. euro, sustin reprezentanti marta. Germania are peste 4 milioane de varstnici care cauta ingrijire la domiciliu, in timp ce doar 280.000 de ingrijitori activeaza in sectorul de ingrijire mobilă. Acest dezechilibru major reprezinta o oportunitate pentru ingrijitorii din Europa de est, care doresc sa-si mareasca veniturile prestand servicii de ingrijire la domiciliu in Germania.

„Exista sute de exemple de situatii dificile care se pot ivi in procesul de ingrijire a varstnicilor la domiciliu. Auzim despre ingrijitori care sunt surprinsi cand isi primesc plata la sfarsitul contractului. In plus, fiecare dintre noi cunoaste situatii concrete de la rude sau de la prieteni despre cat de greu este sa gasesti un mijloc de ingrijire a bunicilor. Imbatranirea este un lucru firesc; la fel ca si dorinta de a presta servicii in acest domeniu. Noi trebuie sa stim cum sa gestionam ingrijirea din ambele perspective. Suntem convinsi ca putem folosi tehnologia actuala intr-un mod inteligent pentru a-i ajuta atat pe cei varstnici, cat si pe cei care doresc sa ii îngrijeasca,” spune Maria-Magdalena Jura, marta Country Head pentru Romania.

marta le permite atat varstnicilor, cat si ingrijitorilor, mai multa autonomie si le asigura libertatea de a compara, decide si opta pentru conditiile de prestare a serviciilor potrivite cu cerintele ambelor parti. In plus, marta a automatizat principalele proceduri de administrare pe partea ingrijitorilor, punandu-le la dispozitie posibilitatea de a-si gestiona direct pe platforma politele de asigurare, facturile si impozitele, astfel incat sa se poata concentra pe serviciile de ingrijire pentru cei aflati in nevoie.


0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

Conținut Partener

Programul Made in Romania al Bursei de Valori Bucuresti si-a desemnat companiile finaliste ale editiei a V-a, in cadrul Galei de premiere

 

Programul Made in Romania al Bursei de Valori Bucuresti si-a desemnat in cadrul Galei de premiere de pe 22 septembrie cele 15 companii finaliste.

Trei dintre cele 15 finaliste au fost alese prin votul publicului, iar membrii Juriului Made in Romania au desemnat celel  Citeşte articolul integral


Avocați

Avocatii RTPR au asistat BERD la finantarea de 25 mil. euro pentru Banca Transilvania

 

Casa de avocatura RTPR a asistat Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) cu privire la imprumutul de 25 mil. Euro acordat Bancii Transilvania.

Finantarea este destinata sustinerii creditarii de către Banca Transilvania a companiilor romanesti ce au  Citeşte articolul integral