Rogalski Damaschin

publicat la: 13.11.2025  14:24

Rogalski Damaschin semneaza campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: oferta incheiata cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail

 

Bucuresti, 13 noiembrie 2025 – Rogalski Damaschin a dezvoltat si implementat campania de comunicare a ofertei publice initiale derulata si incheiata cu succes, in octombrie 2025, de Cris-Tim Family Holding, lider pe pietele de mezeluri si ready-meals din Romania. Campania de comunicare a generat un interes extrem de ridicat din partea investitorilor de retail, care au subscris de 42 de ori transa din oferta ce le-a fost dedicata, respectiv de 32 de ori dupa realocare, cel mai mare grad de subscriere pentru o oferta publica derulata pe piata locala de capital. Implementarea campaniei de comunicare confirma expertiza pluridisciplinara a echipei Rogalski Damaschin de a dezvolta proiecte strategice care convertesc increderea publica in valoare economica.

„Acesta este al treilea proiect de IPO in care contribuim cu expertiza noastra de comunicare strategica. Este insa primul derulat in plina epoca a dominatiei algoritmilor si inteligentei artificiale, despre care stim cum modifica accesul oamenilor la informatii. Ceea ce nu s-a modificat este modul in care companiile isi construiesc si comunica succesul. Am gasit in Cris-Tim Family Holding o echipa care a inteles ce trebuie facut diferit in contextul de acum, chiar daca subiectul este unul foarte bine reglementat. Rezultatele obtinute prin aceasta abordare creativa a comunicarii pentru IPO ne-au confirmat toate ipotezele strategice. Pentru mine, acesta este proiectul din care am invatat cel mai mult despre impactul pe care comunicarea il are asupra succesului in afaceri”, a declarat Eliza Rogalski, Founder & Managing Partner, Head of Corporate Reputation Rogalski Damaschin.

„Lucrand la strategia de comunicare a IPO-ului nostru, am descoperit in Rogalski Damaschin o echipa solida, creativa, cu o gandire strategica orientata spre rezultate, si nu doar pe termen scurt, ci pe termen lung. Sunt acei profesionisti ghidati de mottoul «hai sa facem lucrurile altfel!» Cu siguranta acest aspect a fost un factor foarte important care a contribuit decisiv la perceptia de incredere asupra companiei noastre, dovedita indubitabil prin gradul de suprasubscriere al ofertei. Impreuna am fost ghidati de importanta factorului numit transparenta, in tot ceea ce am construit, dar mai mult decat atat, am facut-o intr-un mod autentic, placut si usor de inteles”, a declarat Radu Timis Jr., CEO Cris-Tim Family Holding.

Campania a fost structurata astfel incat sa amplifice capitalul de incredere creat anterior, in cei peste 30 de ani de activitate ai Cris-Tim, si sa ofere acces transparent la informatii si planuri de business de natura sa proiecteze acest capital de incredere si in viitor. Astfel, strategia de comunicare propusa de Rogalski Damaschin a urmarit cu precadere mobilizarea investitorilor de retail, ceea ce s-a confirmat inca din primele doua zile de la debutul ofertei  care s-au incheiat cu un procent de subscriere de 197%, in conditiile in care intreaga oferta a fost planificata pentru perioada 17 – 29 octombrie 2025.

Campania a debutat in 29 septembrie 2025, odata cu anuntarea intentiei de listare a companiei, prin utilizarea unui set de instrumente de comunicare standard in completarea carora agentia a dezvoltat si un Video News Release. Acesta a avut rolul de a amplifica in mod organic mesajele care anuntau intentia de listare de-a lungul tuturor retelelor social media, astfel incat sa se mentina cat mai mult timp in atentia potentialilor investitori pana la aprobarea si comunicarea detaliilor tehnice ale ofertei. Astfel, campania de comunicare a IPO-ului a declansat un efect de bulgare de zapada si a imprimat subscrierii un pronuntat caracter FoMo, generat de peste 120 de aparitii in social media si peste 350 de articole in presa generalista si financiara cu o audienta cumulata de 2,1 milioane. Strategia a inclus si un plan de comunicare calibrat pentru fiecare moment din procesul de derulare a ofertei, printre care: un spot TV, o pagina dedicata sectiunii de Relatii cu Investitorii, diverse executii pentru mediul online, social media, PR si organizarea de evenimente. La sfarsitul ofertei, compania a atras de la investitorii de retail si institutionali 454,35 milioane lei.

 

Despre Rogalski Damaschin

Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente si performante agentii de comunicare din Romania, avand un portofoliu de clienti care activeaza in industriile de energie, tehnologie, industria auto, servicii financiar bancare, industria farmaceutica, dezvoltare urbana, constructii, cultura sau motivarea fortei de munca. Agentia este membra a PROI Worldwide si a fost clasata in anul 2020 pe locul 3 in topul celor mai creative agentii din EMEA.

Imaginatie pentru rezultate

Viziunea agentiei este de a ajunge la rezultate pentru clientii sai prin puterea imaginatiei. Contextul plin de schimbari si provocari forteaza mediul de business sa raspunda prin modalitati care sunt in linie cu obiectivele de crestere dar si cu asteptarile publice. Prin exercitiul imaginatiei, agentia descopera perspective de comunicare care exploreaza semnificatii noi, cu rolul de a ajunge la rezultate concrete, masurabile si relevante pentru business. Agentia isi sustine manifestul “imaginatie pentru rezultate” printr-o cultura a curiozitatii, a curajului si empatiei, a colaborarii si increderii reciproce.


0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

Conținut Partener

Rogalski Damaschin semneaza campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: oferta incheiata cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail

  Bucuresti, 13 noiembrie 2025 - Rogalski Damaschin a dezvoltat si implementat campania de comunicare a ofertei publice initiale derulata si incheiata cu succes, in octombrie 2025, de Cris-Tim Family Holding, lider pe pietele de mezeluri si ready-meals din Romania. Campania de comunicare a generat un   Citeşte articolul integral

Pieţe de capital

Banca Transilvania anunta emisiuni de obligatiuni de pana la 2 mld. Euro pentru a sustine planurile viitoare de crestere

  Consiliul de administratie al Bancii Transilvania, cea mai mare banca locala dupa marimea activelor, a anuntat ca a aprobat pe 28 octombrie 2025 lansare unor emisiuni de obligatiuni de pana la 2 mld. Euro pentru sustinerea planurilor sale de crestere, conform informatiilor disponibile pentru jurnalu  Citeşte articolul integral