MIRSANU.RO

publicat la: 21.07.2015  21:03

Primele efecte după achiziția CRH: Irlandezii vor intra în luptă cu LafargeHolcim și HeidelbergCement pe piața cimentului cu mărcile Multibat și Romcim, ”moștenite” de la francezi. ”Pe termen scurt și mediu, nu va fi nici o schimbare în companie. Am angajat o firmă să se ocupe de procesul de branding”

Sursă foto: Lafarge.
 

Grupul irlandez de materiale de construcții CRH va păstra mărcile Multibat și Romcim pe piața cimentului și nu intenționează să facă schimbări în companiile Lafarge din România în perioada următoare.

”CRH păstrează brandul Multibat și Romcim. Pe termen scurt și mediu, nu va fi nici o schimbare în companie (Lafarge România – n.r.). Am început și procesul de branding, unde am angajat deja o agenție care să se ocupe de acest lucru”, a declarat Costin Borc, directorul general al Lafarge România, în cadrul unui interviu acordat în exclusivitate jurnalului de tranzacții MIRSANU.RO.

”Am început să ne gândim care e fundamentul unui puzzle în România din care face parte și Romcim, principalul nostru brand de sac. Cine face parte din această arhitectură?! Aceeași reflecție există și în cazul CRH”, explică Borc.

Pe o piață în care principalii săi competitori sunt Holcim România și HeidelbergCement România, Lafarge era în urmă cu un deceniu lider de piață, acum ocupă poziția a treia. În urma vânzării operațiunilor Lafarge România către CRH și fuziunea dintre Lafarge și Holcim arată că până la finele anului irlandezii vor intra în concurență cu Holcim România, care devine bastionul local al LafargeHolcim, și cu grupul german HeidelbergCement.

CRH a ajuns în a ajuns în februarie la un acord de preluare a pachetului de active scoase la vânzare de giganții Lafarge și Holcim din industria cimentului în cadrul unei tranzacții totale de 6,5 mld. euro, din pachetul de active făcând parte și grupul de opt companii Lafarge din România. Valoarea activelor Lafarge România au fost evaluate în cadrul tranzacției la circa 400 mil. euro.

În 2014, cele opt companii Lafarge din România au o cifră de afaceri cumulată de 227,3 mil. euro, un profit net de 15,8 mil. euro și 898 angajați.

Irlandezii de la CRH vor anunța până la finele anului o strategie de dezvoltare pentru operațiunile din România. Aceasta va lua în calcul și achiziții pe alte segmente din piața de materiale de construcții, care se regăsesc de exemplu în portofoliul din regiune al grupului irlandez, fiind luate în calcul piețele de var, de asfalt, lucrări de construcții, distribuție de materiale de construcții.

CITIȚI INTERVIUL INTEGRAL ACORDAT DE COSTIN BORC, DIRECTORUL GENERAL LAFARGE ROMANIA, PE TEMA TRANZACȚIEI CU CRH. 


Categorii: 


Cuvinte Cheie: 

0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

post_image
Analize

Cushman & Wakefield Echinox: Piata de investitii in active imobiliare a crescut cu 28% in 2020 pana la 914 mil. Euro. Cumparatorii au alocat noua din zece euro pentru tranzactiile cu imobilele de birouri

  In 2020, volumul total investit in active imobiliare in Romania a ajuns la 914 mil. Euro, o creștere de 28% fata de 2019, fapt ce demonstreaza rezilienta pietei de investitii din Romania in perioada pandemiei Covid-19, conform raportului Romania Investment Marketbeat, lansat de compania de consulta  Citeşte articolul integral

post_image
Comunicate

Fondurile de pensii private au depasit cu bine contextul pandemic din 2020

   
  • Pilonul II de pensii private obligatorii, la care cotizeaza 7,6 milioane de romani, a realizat în 2020 un castig de 6,2%, de trei ori peste inflatie, adica un profit net de 900 mil. EUR pentru participanti 
  Citeşte articolul integral