MIRSANU.RO

publicat la: 21.07.2015  21:03

Primele efecte după achiziția CRH: Irlandezii vor intra în luptă cu LafargeHolcim și HeidelbergCement pe piața cimentului cu mărcile Multibat și Romcim, ”moștenite” de la francezi. ”Pe termen scurt și mediu, nu va fi nici o schimbare în companie. Am angajat o firmă să se ocupe de procesul de branding”

Sursă foto: Lafarge.
 

Grupul irlandez de materiale de construcții CRH va păstra mărcile Multibat și Romcim pe piața cimentului și nu intenționează să facă schimbări în companiile Lafarge din România în perioada următoare.

”CRH păstrează brandul Multibat și Romcim. Pe termen scurt și mediu, nu va fi nici o schimbare în companie (Lafarge România – n.r.). Am început și procesul de branding, unde am angajat deja o agenție care să se ocupe de acest lucru”, a declarat Costin Borc, directorul general al Lafarge România, în cadrul unui interviu acordat în exclusivitate jurnalului de tranzacții MIRSANU.RO.

”Am început să ne gândim care e fundamentul unui puzzle în România din care face parte și Romcim, principalul nostru brand de sac. Cine face parte din această arhitectură?! Aceeași reflecție există și în cazul CRH”, explică Borc.

Pe o piață în care principalii săi competitori sunt Holcim România și HeidelbergCement România, Lafarge era în urmă cu un deceniu lider de piață, acum ocupă poziția a treia. În urma vânzării operațiunilor Lafarge România către CRH și fuziunea dintre Lafarge și Holcim arată că până la finele anului irlandezii vor intra în concurență cu Holcim România, care devine bastionul local al LafargeHolcim, și cu grupul german HeidelbergCement.

CRH a ajuns în a ajuns în februarie la un acord de preluare a pachetului de active scoase la vânzare de giganții Lafarge și Holcim din industria cimentului în cadrul unei tranzacții totale de 6,5 mld. euro, din pachetul de active făcând parte și grupul de opt companii Lafarge din România. Valoarea activelor Lafarge România au fost evaluate în cadrul tranzacției la circa 400 mil. euro.

În 2014, cele opt companii Lafarge din România au o cifră de afaceri cumulată de 227,3 mil. euro, un profit net de 15,8 mil. euro și 898 angajați.

Irlandezii de la CRH vor anunța până la finele anului o strategie de dezvoltare pentru operațiunile din România. Aceasta va lua în calcul și achiziții pe alte segmente din piața de materiale de construcții, care se regăsesc de exemplu în portofoliul din regiune al grupului irlandez, fiind luate în calcul piețele de var, de asfalt, lucrări de construcții, distribuție de materiale de construcții.

CITIȚI INTERVIUL INTEGRAL ACORDAT DE COSTIN BORC, DIRECTORUL GENERAL LAFARGE ROMANIA, PE TEMA TRANZACȚIEI CU CRH. 


Categorii: 


Cuvinte Cheie: 

0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

post_image
Comunicate

PHOENIX achiziționează distribuitorul de top Farmexim și lanțul de farmacii cu acoperire națională Help Net

 

Intrare pe piața din România

 

București (România), 20.04.2018 – Grupul PHOENIX își extinde prezența geografică prin intrarea pe piața din România. Cel mai important furnizor european de servicii de sănătate a s  Citeşte articolul integral


Fuziuni Şi Achiziții

Medlife continuă seria de achiziții de tip add – on și cumpără 90% din acțiunile Ghencea Medical Center din București

 

Operatorul de servicii medicale private MedLife a anunțat astăzi achiziția pachetului de 90% al companiei Ghencea Medical Center din București, ajungând la un total de 18 achiziții.

Cea mai mare parte a achizițiilor realizat  Citeşte articolul integral