MIRSANU.RO

publicat la: 14.12.2016  23:58

PeliFilip ia un partener de la Schoenherr

 

 

Avocatul Cătălin Suliman trece în echipa de parteneri a firmei PeliFilip, după ce în ultimii trei ani a ocupat poziția de partener în cadrul biroului local al firmei austriece Schoenherr. Mutarea a fost anunțată într-un comunicat de presă dat astăzi de către PeliFilip.

Cătălin Suliman va coordona practica din domeniul dreptului concurenței, arie pe care a coordonat-o la nivel local și în cadrul Schoenherr.

Suliman a absolvit Facultatea de Drept a Universității din București, iar în perioada 2007 – 2013 a lucrat în cadrul firmei de avocatură D&B David și Baias, afiliate rețelei de consultanță și audit PwC.

Acesta a fost implicat în tranzacții majore în ultimii ani, printre acestea numărându-se achiziția Volksbank România de către Banca Transilvania sau vânzarea rețelei de magazine Billa România către francezii de la Carrefour.

În tranzacția BT – Volksbank, Suliman a lucrat în echipa Schoenherr care a asistat vânzătorul, în timp ce PeliFilip a lucrat de partea cumpărătorului.


0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

Fonduri de investiții

„Declaratie de dragoste” a managerului regional de private equity Resource Partners pentru Romania dupa achizitia platformei Vola.ro: Mizam pe minim inca o achizitie in viitorul apropiat. „Investitiile pe care le facem in companiile romanesti au o o componenta de equity intre 7 si 20 mil. Euro, la care pot fi adaugate finantari bancare sau alte co-investitii”

  Managerul regional de private equity Resource Partners a anuntat ca mizeaza pe o noua achizitie in viitorul apropiat pe piata din Romania, dupa recenta achizitie a grupului care include Vola.ro, conform informatiilor disponibile pentru jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO. „Suntem bucurosi sa marc  Citeşte articolul integral

Consultanți & Auditori

Laurentiu Stan, fondatorul companiei de consultanta antreprenoriala Kapital Minds: Majoritatea antreprenorilor din Romania cred ca cifra de afaceri si profitul sunt cei mai importanti factori pentru cresterea valorii unei afaceri, insa relatiile cu clientii, capitalul uman, brandul si alte active intangibile genereaza uneori peste 80% din valoarea afacerii

  Majoritatea antreprenorilor din Romania considera ca cifra de afaceri si profitul companiei sunt cei mai importanti factori ai cresterii valorii, lasand la urma factorii care genereaza acesti indicatori precum stabilitatea relatiilor cu clientii, capitalul uman, brandul si alte active intangibile ce  Citeşte articolul integral