MIRSANU.RO

publicat la: 01.03.2016  11:46

Firma de avocatură NNDKP ridică miza pe linia de afaceri dedicată taxării. Trei noi parteneri în echipa de consultanță fiscală în cadrul unei serii mai ample de avansări interne

Adina Vizoli, Silviu Bădescu și Lucian Barbu sunt cei trei noi parteneri din echipa de consultanță fiscală a NNDKP
 

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, una dintre cele mai mari firme locale de avocatură, a anunţat luni numirea a trei parteneri în echipa de consultanță fiscală în contextul în care aceste servicii capătă tot mai multă pondere în cadrul portofoliului de clienți.

Adina Vizoli, Lucian Barbu și Silviu Bădescu au fost promovați în eșalonul de conducere, în contextul unei creșteri organice a firmei.

Adina Vizoli are o carieră de peste 12 ani în consultanță fiscală, fiind specializată în toate aspectele privind TVA, de la proiecte TVA realizate la aderarea României la UE, analize de impact pe probleme de TVA local și european, soluții de eficientizare fiscală, asistență în fața autorităților fiscale din România în proceduri administrative fiscale și inspecții fiscale. Adina Vizoli lucrează la NNDKP din august 2009, anterior făcând parte din echipele EY în perioada 2003 – 2006, respectiv PwC în perioada 2007 – 2009.

Lucian Barbu are, de asemenea, o experiență de peste 12 ani în domeniul asistenței clienților români și străini în proiecte de structurare fiscală a operațiunilor și întocmirea de proceduri, revizie fiscală, reorganizări de societăți sub forma fuziunilor și divizărilor, consiliere cu ocazia inspecțiilor fiscale și întocmirea contestațiilor.

Barbu a venit în rândurile NNDKP în octombrie 2008, după patru ani în care a lucrat pentru EY România.

Silviu Bădescu are o carieră de 14 ani în consultanță fiscală și contabilitate, fiind specializat în reorganizări de societăți, revizii fiscale și proiecte due diligence (analiză financiară), consultanță din perspectiva taxelor directe și indirecte, consiliere cu ocazia inspecțiilor fiscale. A asistat companii locale și internaționale. Lucrează la NNDKP din octombrie 2008, iar anterior a fost la TMF Group în perioada 2002 – 2006, iar următorii doi ani a făcut parte din echipa EY.

Seria de avansări interne este mai amplă și antrenează și celelalte eșaloane ale firmei. Mai multe firme de avocatură fac astfel de promovări la început de an, care vin să confirme, de regulă, creșterea aportului unor avocați în cadrul organizației, respectiv importanța anumitor arii de practică în ansamblul gamei de servicii oferite.

Seria de promovări de la NNDKP include și patru avansări pe pozițiile de asociați manageri.

Alți șapte avocați au ajuns în poziția de asociați seniori, iar trei dintre managerii echipei de consultanță fiscală ocupă noi poziții de senioritate în ierarhia acesteia, precizează reprezentanții casei de avocatură.

Astfel, NNDKP are acum o echipă de conducere formată din 24 de parteneri, din care 19 avocați și 5 consultanți fiscali. Firma mizează pe 110 avocați, cărora li se adaugă 15 specialiști în fiscalitate, 3 consilieri în proprietate intelectuală şi 85 de angajaţi în departamentele suport.

Pe piața avocaturii de afaceri, tot mai multe firme și-au dezvoltat în ultimii ani echipe specializate în consultanță fiscală pe măsură ce a crescut cererea pentru astfel de servicii din partea clientelei. Strategia firmelor de avocatură a vizat astfel internalizarea acestui nou segment de consultanță pentru a avea o nouă sursă de venituri de pe urma acestei tendințe, ceea ce le-a transformat în concurenți pentru firmele specializate, fie jucători independenți precum TaxHouse, fie jucători internaționali – categorie din care fac parte și firmele din Big Four precum PwC, Deloitte, EY și KPMG.


Categorii: 


0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

Consultanți & Auditori

Laurentiu Stan, fondatorul companiei de consultanta antreprenoriala Kapital Minds: Majoritatea antreprenorilor din Romania cred ca cifra de afaceri si profitul sunt cei mai importanti factori pentru cresterea valorii unei afaceri, insa relatiile cu clientii, capitalul uman, brandul si alte active intangibile genereaza uneori peste 80% din valoarea afacerii

  Majoritatea antreprenorilor din Romania considera ca cifra de afaceri si profitul companiei sunt cei mai importanti factori ai cresterii valorii, lasand la urma factorii care genereaza acesti indicatori precum stabilitatea relatiilor cu clientii, capitalul uman, brandul si alte active intangibile ce  Citeşte articolul integral

Tranzacții

Fondul cu capital de risc Catalyst Romania isi face exitul dupa 9 ani din afacerea 123FormBuilder prin vanzarea catre compania americana de tehnologie Kiteworks

  Compania americana de tehnologie Kiteworks a anuntat pe 5 septembrie 2024 achizitia firmei 123FormBuilder, in cadrul unei miscari strategice care va intari pozitia Kiteworks pe piata de profil, conform informatiilor disponibile pentru jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO. Tranzactia asigura exitul f  Citeşte articolul integral