MIRSANU.RO

publicat la: 02.02.2015  23:55

Austriecii de la Schoenherr cresc miza pe fuziuni și achiziții: Promovarea Adrianei Radu ridică la 11 numărul de parteneri ai biroului local

Adriana Radu este partenerul cu numărul 11 în biroul Schoenherr din București. Sursă foto: Schoenherr.
 

Biroul local al firmei austriece de avocatură Schoenherr are de la 1 februarie 11 parteneri, după avansarea Adrianei Radu, avocat specializat în fuziuni și achiziții în sectorul de media și tehnologie.

Schoenherr, firmă cu acoperire regională în spațiul Europei de Est, dispune la București de o echipă formată din peste 50 de avocați, care asigură clienților internaționali și locali o gamă largă de servicii juridice de la litigii și arbitraj, drept corporatist, achiziţii și fuziuni, finanţe–bănci, piață de capital, tranzacţii imobiliare, dreptul concurenţei, dreptul muncii, proprietate intelectuală până la media, tehnologie și comunicații, respectiv bio-științe.

Conducerea biroului este asigurată de Sebastian Guțiu în calitate de managing partner, precum și de un număr de șapte parteneri femei – Oana Constantinescu (Alexandru), Simona Chirica, Monica Cojocaru, Mădălina Neagu, Narcisa Oprea, Silvia Opriș (Popa) și Adriana Radu, respectiv alți trei parteneri bărbați – Markus Piuk, Matei Florea și Cătălin Suliman.

Adriana Radu lucrează la Schoenherr din 2010, după ce a ocupat anterior poziția de director al departamentului juridic în cadrul SBS Broadcasting România, unde activa din 2005. Ea a acumulat o experiență semnificativă în broadcasting și servicii media digitale, infrastructură de comunicații, reglementări de comunicații, producție și distribuție de film și programe TV, tehnologia informației, marketing, sponsorizare și advertising, muzica și proprietate intelectuală. În portofoliul său se află numeroase proiecte, între care preluări, fuziuni și restructurări de companii în piața de media din Europa de Est.

A intrat în avocatură în 2003, fiind o perioadă de doi ani asociat la Mușat & Asociații.

Schoenherr a intrat pe piața din România în 1996 odată cu primul val de investitori austrieci în economia românească, iar apoi a crescut și a dezvoltat un portofoliu în care printre cei mai vizibili clienți sunt Erste, Volksbank sau OMV.


Categorii: 


Cuvinte Cheie: 

0 Comentarii

Spune-ti parerea

Articole Similare:

Finanțări

Digi a semnat contractarea unui imprumut de 150 mil. Euro cu un sindicat de banci din care face parte Citi, ING si Unicredit. Banii vor fi alocati in cea mai mare parte pentru refinantare, iar o treime merg catre finantarea planurilor companiei

  Grupul Digi, unul dintre jucatorii – cheie de pe piata comunicatiilor din Romania, a anuntat pe 15 decembrie 2020 ca a incheiat un acord de finantare in valoare totala de 150 mil. Euro cu un sindicat de banci din care fac parte Citi, ING Bank si UniCredit Bank. “Societatea doreste sa informez  Citeşte articolul integral

Analize

Deloitte: Piata de fuziuni si achizitii din Romania a fost de 3,7 – 4,3 mld. Euro in 2020 comparativ cu 4 – 4,4 mld. Euro in 2019. Noua tranzactii au avut o valoare de minimum 100 mil. Euro, cele mai mari fiind inregistrate in ordine in energie, imobiliare, telecom, tehnologie si petrol

  Piata de fuziuni si achizitii din Romania a inregistrat in 2020 o scadere atat in volum, cat in valoare fata de 2019, potrivit unei analize a firmei de consultanta Deloitte. Piata de fuziuni și achizitii (M&A) a numarat 91 de tranzactii in Romania in 2020, comparativ cu 110 in 2019.Potrivit   Citeşte articolul integral